Regulamin
I Regulamin Sklepu Entice
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego (NIP:691-25-46-045, REGON: 384869826) pod adresem www.entice.pl oraz www.enticeofficial.com
- Dział Obsługi Klienta dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Kontaktować można się za pomocą adresu e-mail: entice.kontakt@gmail.com lub mediów społecznościowych. Wszelkie dane znajdują się w zakładce KONTAKT.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza znajdującego się na stronie główniej serwisu www.entice.pl oraz www.enticeofficial.com
- Składając Zamówienie, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, w szczególności z możliwością odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.); i akceptuje jego postanowienia.
- Klient oświadcza, że posiada prawa autorskie do publikowanych w ramach zamieszczanych przez siebie opinii o Towarach Entice, zdjęć oraz tesktów. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie takich materiałów przez Sprzedającego, na stronach należących do Sprzedającego, w szczególności w witrynach internetowych www.entice.pl, www.enticeofficial.com ,blogu, serwisie Facebook, Instagram, oraz newsletter bez ograniczeń czasowych oraz terytorialnych.
- Wszystkie Towary oferowane w sklepie Entice są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek globalny.
II Definicje
Użyte w regulaminie pojęcia:
Kupujący - pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, dokonująca zakupu produktu u Sprzedawcy.
Sklep internetowy Entice- serwis internetowy pod adresem www.entice.pl, www.enticeofficial.com za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.
Zamówienie - oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem Sklepu, określające jednoznacznie: rodzaj i ilość Towarów, formę dostawy, formę płatności, dane Kupującego oraz miejsce wydania rzeczy, mające na celu zawarcie umowy sprzedaży.
Dostawa – usługa przewozowa realizowana przez przewoźnika.
Regulamin sklepu – niniejszy regulamin świadczenia usług sklepu Entice znajdujący się pod adresem: http://www.entice.pl/strona/regulamin
Polityka prywatności – podstrona Sklepu zawierająca informacje na temat zbierania i wykorzystywania danych osobowych.
Towar- produkty prezentowane w Sklepie Entice
Umowa sprzedaży- umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem, zawierana z wykorzystaniem Sklepu Entice
Ustawa o prawach konsumenta- ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną- ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Kody rabatowe- ciąg znaków wygenerowany przez system Sklepu Entice, udostępniony Klientowi, umożliwiający uzyskanie ustalonego rabatu (kwotowego lub procentowego) na określonych przez daną promocję warunkach, szczegółowo opisanych w regulaminie danej promocji.
Bony zakupowe- ciąg znaków wygenerowanych przez system Sklepu Entice, udostępniany klientowi drogą elektroniczną lub pocztową, umożliwiający zapłatę za zakupy w Sklepie Entice o wartości określonej na danym bonie, na określonych przez Sklep Entice, a przekazanych Klientowi- odrębnych warunkach.
Sprzedający- STARROOM Joanna Maziarz, ul. Stryjska 2/12, 59-220 Legnica, NIP: 691-25-46-045, REGON: 384869826
II Zasady dokonywania zakupów
A. Postanowienia ogólne
- Umowa sprzedaży zawierana jest między klientem składającym Zamówienie (Klient), a Sprzedającym (Sklep Entice).
- Sprzedaż w ramach Sklepu Entice odbywa się we wszystkich krajach, które zostały uwzględnione w tabeli wysyłki (dostępna TUTAJ).
- Podane ceny są cenami brutto. Cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta jest wiążąca dla stron transakcji. Ceny prezentowane w Sklepie Entice nie zawierają kosztów przesyłki Towaru. Koszt ten jest prezentowany Klientowi przed zaakceptowaniem przez niego Zamówienia.
- Zamówienia składane za pośrednictwem Sklepu Entice można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, z wyjątkiem okresów związanych z przerwami technicznymi i konserwacyjnymi.
- Sklep internetowy Entice prowadzi sprzedaż detaliczną.
- Wszystkie Towary oferowane w Sklepie Entice są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedający, w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail).
-
Warunkiem
złożenia Zamówienia w Sklepie Entice przez Klienta jest
zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego
postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
B. Składanie Zamówień
- Podane ceny są cenami brutto. Cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta jest wiążąca dla stron transakcji. Ceny prezentowane w Sklepie Entice nie zawierają kosztów przesyłki Towaru. Koszt ten jest prezentowany Klientowi przed zaakceptowaniem przez niego Zamówienia.
- Zamówienia są przyjmowane przez Sklep Entice znajdujący się pod adresem www.entice.pl oraz www.enticeofficial.com
- Zamówienia składane za pośrednictwem Sklepu Entice można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, z wyjątkiem okresów związanych z przerwami technicznymi i konserwacyjnymi.
- Zamówienia są realizowane w ciągu 5-7 dni roboczych. W sytuacjach gdy zaistnieją przyczyny uniemożliwiające realizację zamówienia we wskazanym terminie, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta, podając przy tym przewidywany czas realizacji. Oczywiście w takiej sytuacji Klient ma prawo wycofać się z zamówienia, co skutkuje zwrotem uregulowanych płatności.
- Warukiem złożenia Zamówienia jest wypełnienie w formularzu wszystkich wymaganych danych kontaktowych, w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany, oraz numer telefonu i adres e-mail. Podane dane muszą być prawdziwe i aktualne.
- W przypadku gdy podane dane są nie kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Klient może złożyć Zamówienie i dokonać zakupu bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie Sklepu Entice lub utworzyć stałe konto. W przypadku utworzenia stałego konta z danymi Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze Sklepu potwierdzającą złożenie zamówienia drogą e-mailową.
- Sklep Entice zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w przypadku, gdy dane osobowe Klienta są niezgodne z prawdą, transakcja nie została autoryzowana w systemie płatności elektronicznych lub płatność za Zamówienie nie została uiszczona w określonym czasie (7 dni roboczych).
C. Płatność
1. Sklep Entice zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania Zamówienia w przypadku:
a) nieprawidłowego wypełnienia formularza Zamówienia (brak niezbędnych danych potrzebnych do realizacji Zamówienia)
b) nieotrzymania wpłaty w terminie 7 dni roboczych od złożenia Zamówienie (w przypadku płatności „z góry”)
c) nieodebrania przesyłki (w przypadku przesyłki „za pobraniem")
2. O odmowie realizacji Zamówienia Sklep Entice poinformuje Klienta poprzez wysłanie wiadomości e-mail na wskazany przez Klienta w Zamówieniu adres poczty elektronicznej.
3. Płatność za zamówiony Towar może nastąpić:
I. W przypadku płatności krajowych:
- przelewem (przedpłata na konto bankowe)
- za pomocą płatności online Shoplo (przelew natychmiastowy). Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- za pomocą płatności elektronicznych PayU - szybki przelew online
- za pomocą płatności elektronicznych PayPal - przelew z konta PayPal
- przy odbiorze Towaru ("za pobraniem")
II. W przypadku płatności zagranicznych:
- przelewem (przedpłata na konto bankowe)
- za pomocą płatności elektronicznych PayU - szybki przelew online
- za pomocą płatności elektronicznych PayPal - przelew z konta PayPal
D. Wysyłka
- Zamówienie złożone w dni robocze, zostaną przekazane do realizacji w następnym dniu roboczym, po dniu, w którym Sklep Entice odnotował przedpłatę lub po dniu, w którym wybrano sposób zapłaty. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy zostaną przekazane do realizacji w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym Sklep Entice odnotował przedpłatę lub po dniu, w którym wybrano sposób za pobraniem.
-
Klient
podczas finalizacji Zamówienia może wybrać jedną z dostępnych
możliwości wysyłki Towaru:
I. Na terenie Polski:
- Poczta Polska
- Paczkomaty InPost
- Kurier InPost
- Paczka w ruchu
- Kurier DPD
II. Za granicą:
- Poczta Polska
- Kurier GLS
3. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep Entice poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
4. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w kosztach dostawy. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili klikając w link KOSZTY DOSTAWY.
E. Kody rabatowe, promocje, Bony zakupowe
- Wszelkie promocje (w tym Kody rabatowe) obejmujące Sklep Entice nie łączą się z żadnymi innymi promocjami. Klient może skorzystać tylko z jednej promocji, chyba, że warunki promocji wyraźnie przewidują możliwość łącznego korzystania z kilku promocji.
- W przypadku Kodów rabatowych jedna osoba może skorzystać z otrzymanego Kodu rabatowego tylko raz, chyba, że możliwość wielokrotnego skorzystania z Kodu, została wyraźnie zaznaczona w jej odrębnym regulaminie.
- Bony zakupowe (gift card) mogą być wykorzystane na zakupy wszystkich Towarów Sklepu Entice. Bony zakupowe są ważne rok od daty zakupu.
- Kwota dostępna w ramach Bonu zakupowego powinna zostać wykorzystana w ramach jednego Zamówienia (wliczając koszty wysyłki, chyba, że warunki Bonu zakupowego stanowią inaczej.) W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty w ramach jednego Zamówienia, reszta pozostawionej na bonie kwoty przepada i nie podlega wymianie na środki pieniężne.
-
Jeśli
wartość danego Zamówienia jest wyższa niż kwota dostępna w
ramach Bonu zakupowego, Klient może dopłacić różnicę za pomocą
dostępnych w Sklepie Entice metod płatności. Bony zakupowe nie
mogą być wykorzystywane do zapłaty za Zamówienia innych osób.
IV Odstąpienia od umowy, zwroty, wymiany, reklamacje
A. Odstąpienie od umowy
- Klient, który jest Konsumentem i zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podania przyczyny. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania towaru.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 z ustawy z dnia 30.05.2014 roku o Prawach Konsumenta, w szczególności w sytuacji, gdy przedmiotem umowy jest rzecz niefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb, a także w przypadku, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Zwracany Towar należy odesłać w stanie nienaruszonym (czysty, z pełnym zestawem metek, pozbawiony wszelkich zapachów, w oryginalnym opakowaniu, z dowodem zakupu). Produkt nie może nosić żadnych śladów używania oraz odbiegać od stanu w momencie jego otrzymania.
- W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków, produkt nie podlega zwrotowi.
- W przypadku chęci zwrócenia Towaru, za który zapłacono Bonem zakupowym, Konsumentowi nie będzie przysługiwało prawo zwrotu gotówki, ale będzie miał prawo wymienić Towar a inny, dostępny w Sklepie Entice, o tej samej wartości, lub otrzymać Bon zakupowy, o równoważnej wartości jak poprzedni Bon zakupowy.
- Jeśli wartość wymienianego Towaru jest niższa od Towaru, na który dokonywana jest wymiana, Konsument zobowiązany jest pokryć różnicę za pomocą dostępnych w Sklepie Entice metod płatności.
- Sklep Entice musi zostać poinformowany przez Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
- Konsument może zgłosić chęć odstąpienia od umowy drogą elektroniczną, wysyłając Oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: entice.kontakt@gmail.com w tytule wpisując "Zwrot". Konsument zwracając towar jest zobowiązany przesłać sprzedającemu jednoznacznie brzmiące oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawierające: informację o odstąpieniu od umowy wraz z powołaniem się na powyższą ustawę, numer zamówienia, datę złożenia zamówienia, imię , nazwisko, nr konta do zwrotu należności oraz adres Konsumenta. Oświadczenie to w formie papierowej należy dołączyć do paczki ze zwracanym towarem.
- Konsument powinien niezwłocznie wysłać towar na adres Sprzedającego.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakupionych towarów.
- Sklep Entice nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem lub do Paczkomatu.
- Sklep Entice dokonuje zwrotu płatności dopiero po otrzymaniu zwrotu Towaru.
- Sklep Entice zwróci Konsumentowi należność, na podany w Oświadczeniu o odstąpienia od umowy numer konta do 14 dni od otrzymania zwrotu Towaru.
B. Reklamacja
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: Imię i nazwisko Kupującego, Adres zamieszkania, dołączony dowód zakupu produktu (paragon, faktura), dokładne oznaczenie reklamowanego towaru, wskazanie wady opisującej niezgodność towaru z umową i daty jej wystąpienia; datę wniesienia oraz podpis składającego reklamację. Takie zgłoszenie należy wysłać na adres e-mail: entice.store@o2.pl, w tytule wpisując "Reklamacja".
- Sklep Entice ma 14 dni na rozpatrzenie Reklamacji.
- Klient traci uprawnienia do złożenia reklamacji jest przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
- Sklep Entice w ramach przyjętej reklamacji może naprawić uszkodzony Towar lub jeśli istnieje taka możliwość dokonać wymiany na nowy. Jeśli nie będzie to możliwe Klient ma prawo do zwrotu pieniędzy- kwota, którą zapłacił za Towar zostaje mu zwrócona na konto bankowe (wyjątek stanową Towary zakupione za pomocą Bonu zakupowego).
C. Wymiana
- Konsument może wymienić Towar na inny (dotyczy to także wymiany na inny rozmiar) na stosowanych odpowiednio zasadach określonych w punkcie IV A., w którym mowa jest o warunkach odstąpienia od umowy.
- Koszty przesyłki wymienianego Towaru pokrywa Konsument.
- Jeśli wartość wymienianego Towaru jest niższa od Towaru, na który dokonywana jest wymiana, Konsument zobowiązany jest pokryć różnicę za pomocą dostępnych w Sklepie Entice metod płatności. Jeśli jednak wartość wymienianego Towaru jest wyższa od wartości Towaru, na który dokonywana jest wymiana, różnicę pokrywa Sklep Entice zwracając ją Konsumentowi na zasadach określonych w punkcie IV A.
-
Konsument
może zgłosić chęć wymiany Towaru drogą elektroniczną,
wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail:
entice.kontakt@gmail.com w tytule wpisując "Wymiana".
V Ochrona danych osobowych
A. Polityka prywatności
- Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu jest Sprzedający.
- Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę, na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
- Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: http://www.entice.pl/strona/polityka_prywatnosci
VI Postanowienia końcowe
1. Sklep Entice zastrzega sobie prawo do:
- zmiany cen oraz ilości Towarów w ofercie Sklepu Entice
- wycofania poszczególnych Towarów z oferty Sklepu Entice
- przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży
- zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedającego, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.
2. Aktualna
wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w
zakładce „Regulamin” pod linkiem:
http://www.entice.pl/strona/regulamin
3. W trakcie realizacji zamówienia obowiązuje regulamin zaakceptowany przez Klienta przy składaniu zamówienia.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się, odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Sklep Entice informuje także Konsumenta, iż kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania pozasądowego - mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.07.2018 roku i obowiązuje dla zamówień zawartych po tej dacie.