DARMOWA DOSTAWA OD 250 PLN

Szukaj

Regulamin

I Regulamin Sklepu Entice 

  1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego (NIP:691-25-46-045, REGON: 384869826) pod adresem www.entice.pl 
  2. Dział Obsługi Klienta dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Kontaktować można się za pomocą adresu e-mail: entice.store@o2.pl lub formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej sklepu w zakładce KONTAKT.
  3. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza znajdującego się na stronie główniej serwisu www.entice.pl  
  4. Składając Zamówienie, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, w szczególności z możliwością odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.); i akceptuje jego postanowienia.
  5. Klient oświadcza, że posiada prawa autorskie do publikowanych w ramach zamieszczanych przez siebie opinii o Towarach Entice, zdjęć oraz tesktów. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie takich materiałów przez Sprzedającego, na stronach należących do Sprzedającego, w szczególności w witrynach internetowych www.entice.pl, blogu, serwisie Facebook, Instagram, oraz newsletter bez ograniczeń czasowych oraz terytorialnych.
  6. Wszystkie Towary oferowane w sklepie Entice są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

II Definicje

Użyte w regulaminie pojęcia:

Kupujący - pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, dokonująca zakupu produktu u Sprzedawcy.

Sklep internetowy Entice- serwis internetowy pod adresem www.entice.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.

Zamówienie - oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem Sklepu, określające jednoznacznie: rodzaj i ilość Towarów, formę dostawy, formę płatności, dane Kupującego oraz miejsce wydania rzeczy, mające na celu zawarcie umowy sprzedaży.

Dostawa – usługa przewozowa realizowana przez przewoźnika.

Regulamin sklepu – niniejszy regulamin świadczenia usług sklepu Entice znajdujący się pod adresem: http://www.entice.pl/strona/regulamin

Polityka prywatności – podstrona Sklepu zawierająca informacje na temat zbierania i wykorzystywania danych osobowych.

Towar- produkty prezentowane w Sklepie Entice

Umowa sprzedaży- umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem, zawierana z wykorzystaniem Sklepu Entice

Ustawa o prawach konsumenta- ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną- ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Kody rabatowe- ciąg znaków wygenerowany przez system Sklepu Entice, udostępniony Klientowi, umożliwiający uzyskanie ustalonego rabatu (kwotowego lub procentowego) na określonych przez daną promocję warunkach, szczegółowo opisanych w regulaminie danej promocji.

Bony zakupowe- ciąg znaków wygenerowanych przez system Sklepu Entice, udostępniany klientowi drogą elektroniczną lub pocztową, umożliwiający zapłatę za zakupy w Sklepie Entice o wartości określonej na danym bonie, na określonych przez Sklep Entice, a przekazanych Klientowi- odrębnych warunkach.

Sprzedający- STARROOM Joanna Maziarz, ul. Stryjska 2/12, 59-220 Legnica, NIP: 691-25-46-045, REGON: 384869826


III Zasady dokonywania zakupów

A. Postanowienia ogólne

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między klientem składającym Zamówienie (Klient), a Sprzedającym (Sklep Entice).
  2. Sprzedaż w ramach Sklepu Entice odbywa się we wszystkich krajach, które zostały uwzględnione w tabeli wysyłki (dostępna TUTAJ).
  3. Podane ceny są cenami brutto. Cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta jest wiążąca dla stron transakcji. Ceny prezentowane w Sklepie Entice nie zawierają kosztów przesyłki Towaru. Koszt ten jest prezentowany Klientowi przed zaakceptowaniem przez niego Zamówienia.
  4. Zamówienia składane za pośrednictwem Sklepu Entice można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, z wyjątkiem okresów związanych z przerwami technicznymi i konserwacyjnymi.
  5. Sklep internetowy Entice prowadzi sprzedaż detaliczną.
  6. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie Entice są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  7. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedający, w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail).
  8. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Entice przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.

B. Składanie Zamówień

  1. Podane ceny są cenami brutto. Cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta jest wiążąca dla stron transakcji. Ceny prezentowane w Sklepie Entice nie zawierają kosztów przesyłki Towaru. Koszt ten jest prezentowany Klientowi przed zaakceptowaniem przez niego Zamówienia.
  2. Zamówienia są przyjmowane przez Sklep Entice znajdujący się pod adresem www.entice.pl 
  3. Zamówienia składane za pośrednictwem Sklepu Entice można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, z wyjątkiem okresów związanych z przerwami technicznymi i konserwacyjnymi.
  4. Zamówienia są realizowane w ciągu 24-72h. W sytuacjach gdy zaistnieją przyczyny uniemożliwiające realizację zamówienia we wskazanym terminie, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta, podając przy tym przewidywany czas realizacji. Oczywiście w takiej sytuacji Klient ma prawo wycofać się z zamówienia, co skutkuje zwrotem uregulowanych płatności.
  5. Warukiem złożenia Zamówienia jest wypełnienie w formularzu wszystkich wymaganych danych kontaktowych, w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany, oraz numer telefonu i adres e-mail. Podane dane muszą być prawdziwe i aktualne.
  6. W przypadku gdy podane dane są nie kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
  7. Klient może złożyć Zamówienie i dokonać zakupu bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie Sklepu Entice lub utworzyć stałe konto. W przypadku utworzenia stałego konta z danymi Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
  8. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze Sklepu potwierdzającą złożenie zamówienia drogą e-mailową.
  9. Sklep Entice zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w przypadku, gdy dane osobowe Klienta są niezgodne z prawdą, transakcja nie została autoryzowana w systemie płatności elektronicznych lub płatność za Zamówienie nie została uiszczona w określonym czasie (7 dni roboczych).

C. Płatność

1. Sklep Entice zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania Zamówienia w przypadku:

      a) nieprawidłowego wypełnienia formularza Zamówienia (brak niezbędnych danych potrzebnych do realizacji Zamówienia)

      b) nieotrzymania wpłaty w terminie 7 dni roboczych od złożenia Zamówienie (w przypadku płatności „z góry”)

      c) nieodebrania przesyłki (w przypadku przesyłki „za pobraniem")

2. O odmowie realizacji Zamówienia Sklep Entice poinformuje Klienta poprzez wysłanie wiadomości e-mail na wskazany przez Klienta w Zamówieniu adres poczty elektronicznej.

3. Płatność za zamówiony Towar może nastąpić:     

    I. W przypadku płatności krajowych:

    - przelewem (przedpłata na konto bankowe)

    - za pomocą płatności online Shoplo (przelew natychmiastowy). Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

    - za pomocą płatności elektronicznych PayU - szybki przelew online 

    - za pomocą  płatności elektronicznych PayPal - przelew z konta PayPal

    - przy odbiorze Towaru ("za pobraniem")

    II. W przypadku płatności zagranicznych:

    - przelewem (przedpłata na konto bankowe)

    - za pomocą płatności elektronicznych PayU - szybki przelew online 

    - za pomocą płatności elektronicznych PayPal - przelew z konta PayPal

D. Wysyłka

  1. Zamówienie złożone w dni robocze, zostaną przekazane do realizacji w następnym dniu roboczym, po dniu, w którym Sklep Entice odnotował przedpłatę lub po dniu, w którym wybrano sposób zapłaty. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy zostaną przekazane do realizacji w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym Sklep Entice odnotował przedpłatę lub po dniu, w którym wybrano sposób za pobraniem.
  2. Klient podczas finalizacji Zamówienia może wybrać jedną z dostępnych możliwości wysyłki Towaru:


      I. Na terenie Polski:

      • Poczta Polska
      • Paczkomaty InPost
      • Kurier InPost
      • Paczka w ruchu

        II. Za granicą:

      • Poczta Polska
      • Kurier GLS


3. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep Entice poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.

4. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w kosztach dostawy. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili klikając w link KOSZTY DOSTAWY.

5. Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniach przekraczających kwotę 250 PLN. Nie dotyczy to zamówień z opcją płatności przy odbiorze.

E. Kody rabatowe, promocje, Bony zakupowe

  1. Wszelkie promocje (w tym Kody rabatowe) obejmujące Sklep Entice nie łączą się z żadnymi innymi promocjami. Klient może skorzystać tylko z jednej promocji, chyba, że warunki promocji wyraźnie przewidują możliwość łącznego korzystania z kilku promocji.
  2. W przypadku Kodów rabatowych jedna osoba może skorzystać z otrzymanego Kodu rabatowego tylko raz, chyba, że możliwość wielokrotnego skorzystania z Kodu, została wyraźnie zaznaczona w jej odrębnym regulaminie.
  3. Bony zakupowe (gift card) mogą być wykorzystane na zakupy wszystkich Towarów Sklepu Entice.   
  4. Kwota dostępna w ramach Bonu zakupowego powinna zostać wykorzystana w ramach jednego Zamówienia (wliczając koszty wysyłki, chyba, że warunki Bonu zakupowego stanowią inaczej.) W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty w ramach jednego Zamówienia, reszta pozostawionej na bonie kwoty przepada i nie podlega wymianie na środki pieniężne.
  5. Jeśli wartość danego Zamówienia jest wyższa niż kwota dostępna w ramach Bonu zakupowego, Klient może dopłacić różnicę za pomocą dostępnych w Sklepie Entice metod płatności. Bony zakupowe nie mogą być wykorzystywane do zapłaty za Zamówienia innych osób.

IV Odstąpienia od umowy, zwroty, wymiany, reklamacje

A. Odstąpienie od umowy

  1. Klient, który jest Konsumentem i zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podania przyczyny. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania towaru.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 z ustawy z dnia 30.05.2014 roku o Prawach Konsumenta, w szczególności w sytuacji, gdy przedmiotem umowy jest rzecz niefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb, a także w przypadku, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  4. Zwracany Towar należy odesłać w stanie nienaruszonym (czysty, z pełnym zestawem metek, pozbawiony wszelkich zapachów, w oryginalnym opakowaniu, z dowodem zakupu). Produkt nie może nosić żadnych śladów używania oraz odbiegać od stanu w momencie jego otrzymania.
  5. W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków, produkt nie podlega zwrotowi.
  6. W przypadku chęci zwrócenia Towaru, za który zapłacono Bonem zakupowym, Konsumentowi nie będzie przysługiwało prawo zwrotu gotówki, ale będzie miał prawo wymienić Towar a inny, dostępny w Sklepie Entice, o tej samej wartości, lub otrzymać Bon zakupowy, o równoważnej wartości jak poprzedni Bon zakupowy.
  7. Jeśli wartość wymienianego Towaru jest niższa od Towaru, na który dokonywana jest wymiana, Konsument zobowiązany jest pokryć różnicę za pomocą dostępnych w Sklepie Entice metod płatności.
  8. Sklep Entice musi zostać poinformowany przez Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
  9. Konsument może zgłosić chęć odstąpienia od umowy drogą elektroniczną, wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: entice.store@o2.pl w tytule wpisując "Zwrot".  Konsument zwracając towar jest zobowiązany przesłać sprzedającemu jednoznacznie brzmiące oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawierające: informację o odstąpieniu od umowy wraz z powołaniem się na powyższą ustawę, numer zamówienia, datę złożenia zamówienia, imię , nazwisko oraz adres Konsumenta. 
  10. Konsument powinien niezwłocznie wysłać towar na adres Sprzedającego.
  11. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakupionych towarów.
  12. Sklep Entice nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem lub do Paczkomatu.
  13. Sklep Entice dokonuje zwrotu płatności dopiero po otrzymaniu zwrotu Towaru.

B. Reklamacja

  1. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: Imię i nazwisko Kupującego, Adres zamieszkania, dołączony dowód zakupu produktu (paragon, faktura), dokładne oznaczenie reklamowanego towaru, wskazanie wady opisującej niezgodność towaru z umową i daty jej wystąpienia; datę wniesienia oraz podpis składającego reklamację. Takie zgłoszenie należy wysłać na adres e-mail: entice.store@o2.pl, w tytule wpisując "Reklamacja".
  2. Sklep Entice ma 14 dni na rozpatrzenie Reklamacji.
  3. Klient traci uprawnienia do złożenia reklamacji jest przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
  4. Sklep Entice w ramach przyjętej reklamacji może naprawić uszkodzony Towar lub jeśli istnieje taka możliwość dokonać wymiany na nowy. Jeśli nie będzie to możliwe Klient ma prawo do zwrotu pieniędzy- kwota, którą zapłacił za Towar zostaje mu zwrócona na konto bankowe (wyjątek stanową Towary zakupione za pomocą Bonu zakupowego).

C. Wymiana

  1. Konsument może wymienić Towar na inny (dotyczy to także wymiany na inny rozmiar) na stosowanych odpowiednio zasadach określonych w punkcie IV A., w którym mowa jest o warunkach odstąpienia od umowy.
  2. Koszty przesyłki wymienianego Towaru pokrywa Konsument.
  3. Jeśli wartość wymienianego Towaru jest niższa od Towaru, na który dokonywana jest wymiana, Konsument zobowiązany jest pokryć różnicę za pomocą dostępnych w Sklepie Entice metod płatności. Jeśli jednak wartość wymienianego Towaru jest wyższa od wartości Towaru, na który dokonywana jest wymiana, różnicę pokrywa Sklep Entice zwracając ją Konsumentowi na zasadach określonych w punkcie IV A.
  4. Konsument może zgłosić chęć wymiany Towaru drogą elektroniczną, wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: entice.store@o2.pl w tytule wpisując "Wymiana".

V Ochrona danych osobowych

A. Polityka prywatności

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu jest Sprzedający.
  2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę, na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
  3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: http://www.entice.pl/strona/polityka_prywatnosci

VI Postanowienia końcowe

  1. Sklep Entice zastrzega sobie prawo do:
      • zmiany cen oraz ilości Towarów w ofercie Sklepu Entice
      • wycofania poszczególnych Towarów z oferty Sklepu Entice
      • przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży
      • zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedającego, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.
  2. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce „Regulamin” pod linkiem: http://www.entice.pl/strona/regulamin
  3. W trakcie realizacji zamówienia obowiązuje regulamin zaakceptowany przez Klienta przy składaniu zamówienia.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się, odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Sklep Entice informuje także Konsumenta, iż kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania pozasądowego - mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.07.2019 roku i obowiązuje dla zamówień zawartych po tej dacie.

     

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj